با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
نقش ارتباطات بازاریابی یکپارچه در توسعه ورزش همگانی

مهدی رحیمی افشار؛ حمید قاسمی؛ معصومه حسینی؛ سعید جعفری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.66587.1712

چکیده
  این پژوهش ازلحاظ هدف، کاربردی؛ از نظر نحوه گردآوری اطلاعات، توصیفی و از نوع مطالعات همبستگی و به‌طور مشخص مبتنی بر مدل معادلات ساختاری است. جامعه آماری این پژوهش شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی دانشگاه‌های دولتی تهران، کارشناسان سازمان ورزش شهرداری تهران و هیئت‌های همگانی‌ استان تهران که در حیطه بازاریابی ورزشی و ...  بیشتر