روابط عمومی ورزشی
محمد صدیق پورمند؛ مینا حکاک زاده؛ محسن منوچهری نژاد
چکیده
هدف این پژوهش، طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش بود. این پژوهش دارای رویکردی کیفی بود و از روش تحلیل محتوا و رویکرد گلیزری بهعنوان روش تحقیق استفاده شد. روش گردآوری دادهها، مطالعه مبانی نظری و مصاحبههای عمیق و باز با 15 نفر از شامل مدیران ارشد وزارت آموزشوپرورش ...
بیشتر
هدف این پژوهش، طراحی مدل تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش بود. این پژوهش دارای رویکردی کیفی بود و از روش تحلیل محتوا و رویکرد گلیزری بهعنوان روش تحقیق استفاده شد. روش گردآوری دادهها، مطالعه مبانی نظری و مصاحبههای عمیق و باز با 15 نفر از شامل مدیران ارشد وزارت آموزشوپرورش و اعضای هیئتعلمی رشته مدیریت ورزشی گرایش برنامهریزی و همه افراد دارای تجربه اجرایی در بحث برنامهریزی استراتژیک سازمانهای ورزشی بود. روایی و پایایی کدهای بهدستآمده به تأیید رسید. برای تحلیل دادهها از روش مقایسه مداوم طی سه مرحله کدگذاری باز، محوری و انتخابی با بهرهگیری از نرمافزار مکسکیودیای نسخه پرو استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها نشان داد که 22 مفهوم و چهار مقوله (کد محوری)، از مؤلفههای اثرگذار بر تصمیمگیری استراتژیک مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در معاونت تربیتبدنی آموزشوپرورش، عوامل فردی، امکانات و زیرساختها و سازمانی بودند.