با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی

سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 90-103

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62682.1595

چکیده
  امروزه تغییرات اساسی در رابطه با ابزارها و استراتژی­ های استفاده‌شده توسط خواص ورزشی برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق رسانه ­های اجتماعی، مشاهده شده است. هدف پژوهش حاضر ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی و ارائة مدل پارادایمی بود. پژوهش حاضر براساس هدف از نوع تحقیقات بنیادی بود و برحسب ...  بیشتر