با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات و قصد خرید مجدد آنلاین محصولات ورزشی

حسین عبدالملکی؛ علی نوروزی؛ سید بهادر زکی زاده؛ سید نعمت خلیفه

دوره 10، شماره 3 ، اردیبهشت 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61295.1575

چکیده
  پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری داده‌ها توصیفی- همبستگی بود که به بررسی نقش میانجی تجربه لذت بخش و رضایت الکترونیکی در رابطه بین کیفیت خدمات الکترونیکی و قصد خرید مجدد الکترونیکی محصولات ورزشی پرداخت و به صورت میدانی به اجرا در آمد. جامعة آماری پژوهش شامل خریداران محصولات ورزشی از وب سایت مجید می باشند و اطلاعات آنها ...  بیشتر