با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تعامل هوش مصنوعی و مدیریت استراتژیک در آینده صنعت ورزش ایران

احسان پیری عطایی؛ میرحسن سیدعامری؛ محسن بهنام؛ ابوالفضل فراهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.72081.1898

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف بررسی تعامل هوش مصنوعی و مدیریت استراتژیک در آینده صنعت ورزش ایران انجام شد. این تحقیق از نوع کاربردی، پیمایشی و اکتشافی و رویکرد کیفی مبتنی بر تحلیل مضمون است. مشارکت‌کنندگان پژوهش 22 نفر از متخصصین و خبرگان در زمینه مدیریت استراتژیک و هوش مصنوعی و اساتید مدیریت ورزشی بودند که به‌صورت هدفمند ملاک‌مدار و تا رسیدن ...  بیشتر