با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

محمد زرگرزاده اصفهانی؛ شاهو زمانی؛ الهه حیدریان

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 41-56

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56618.1490

چکیده
  هدف این پژوهش ارائه مدل روابط علی بین میزان فعالیت‌های‌بدنی، میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و نگرش فرد در مورد تصویر‌بدنی خود با رفتارهای اخلاقی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بود. این پژوهش برحسب هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع توصیفی- همبستگی است. در پژوهش حاضر جامعه آماری دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران بودند، ...  بیشتر

اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند

شیوا ازادفدا؛ علی اصغر درودیان؛ شاهو زمانی دادانه

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 31-46

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52745.1409

چکیده
  هدف این پژوهش اثر بازاریابی مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی بر قصدخرید مشتریان محصولات برندهای ورزشی با نقش میانجی تصویر ذهنی برند و شیفتگی به برند بود. این پژوهش برحسب هدف کاربردی و به لحاظ روش از نوع توصیفی- همبستگی است. در پژوهش حاضر جامعه آماری مشتریان برندهای ورزشی معتبر خارجی (آدیداس، نایکی، پوما و ...) بودند، که تعداد 360 نفر به عنوان ...  بیشتر