آقاجانی، نوشین، نادرینژاد، پریچهر (1390). "بررسی نقش وسائل ارتباط جمعی (رادیو و تلویزیون) در اشاعة فرهنگ ورزش همگانی"، فصلنامه فرهنگ ارتباطات، سال 1، شماره1، صص 139-167.##احسانی، محمد؛ جماعت، خاطره (1389)، "اهداف مستقیم و غیرمستقیم حمایت مالی از ورزش ایران". فصلنامه پژوهش در علوم ورزشی، شماره 10، صص 72-57.##الهی، علیرضا (1387). "بررسی موانع و راهکارهای توسعه اقتصادی صنعت فوتبال در ایران". رساله دکتری، دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی، دانشگاه تهران.##تندنویس، فریدون (1378). "جایگاه ورزش در اوقات فراغت دانشجویان کشور". حرکت، 2، صص 93-110.##خالدیان، محمد؛ مصطفایی، فردین ؛ صمدی، مهران؛ کیا، فرخ (1392). "نقش رسانههای جمعی در توسعه ورزش"، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی. سال 1، شماره 2، صص 48-55.##جاوید، محمود؛ اسدی، مجید؛ گودرزی، حسن احسان محمدی ترکمانی (1391). "نقش اینترنت و رسانه های نوین در بازاریابی گردشگری ورزشی"، پژوهش های کاربردی مدیریت ورزش، سال1، شماره 3. صص 49-43.##جمشیدیان، لیلا (1385). "وضعیت و روش بازاریابی ورزشی در ایران و چند کشور منتخب و ارائه الگوی کاربردی"، پایاننامه دوره دکتری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات.##حسنی فر، عبدالرحمن و ابوالحسنی، الهه (1390). "بررسی نقش تلویزیون در حوزه نقد و شیوه مناظره". مطالعات میان رشتهای در رسانه فرهنگ، سال 1، شماره 2، صص 21-1.##رجبی، مالک (1388). "دلایل عدم حمایت شرکتهای تولیدی (خصوصی) از ورزش قهرمانی در شهرستان اصفهان". پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تربیت معلم مازندران.##رضائی صوفی، مرتضی؛ شعبانی، عباس (1392). "بررسی تأثیر رسانههای جمعی بر تأمین منابع مالی در ورزش". مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، سال 1، شماره 3. صص43-49. ##رهبر، فرهاد؛ مظفری خامنه، فرشید؛ محمدی، شاپور (1386). "موانع سرمایه گذاری و تأثیر آن بر رشد اقتصادی در ایران". مجله تحقیقات اقتصادی، شماره 81، صص 111-138.##سیدعامری، میرحسن؛ محرمزاده، مهرداد؛ بشیری، مهدی؛ هادی، حمداله (1388). "بررسی عنصر حمایت مالی از عناصر آمیخته بازاریابی"، نشریه المپیک، سال 18، شماره 4، صص 111-129.##صادقیان، زهرا؛ حسینی، سید عماد؛ فرزان، فرزام (1391). "بررسی نقش رسانههای جمعی در گرایش مردم شهر همدان به ورزش همگانی"، پژوهش نامۀ مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی، سال 10، شماره 20، صص 35-44.##قاسمی، حمید؛ مظفری، امیراحمد؛ امیرتاش، علی محمد (1386). "توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران". پژوهش در علوم ورزشی، سال 17، شماره 10، صص 131-148.##قره، محمد علی؛ قلیپور، نگار؛ زینب، آنت (1392). "بررسی نقش رسانههای جمعی در گرایش دانشجویان دانشگاه الزهرا به ورزش همگانی"، مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی، سال اول، شماره2، صص 40-47.##کردی، محمدرضا (1386). "بررسی نقش مطبوعات و رسانههای گروهی در ورزش ایران". طرح پژوهشی. پژوهشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی.##معماری، ژاله (1386). "تحلیل و مدلسازی آمیخته بازاریابی صنعت ورزش کشور با رویکرد تصمیم محور"، رساله دکتری، دانشگاه تهران، دانشکده تربیتبدنی.##نقدی، یزدان؛ کاغذیان، سهیلا؛ افشار پی، امیر (1392). "تحلیل عوامل اقتصادی بر درآمد باشگاههای فوتبال ایران(باشگاه های منتخب جهان)"، دوفصلنامه علمی ـ تخصصی اقتصاد توسعه و برنامهریزی، سال 2، شماره 1، صص 21-43.##یزدانی، علی اصغر (1389). "موانع حمایت ورزشی شرکتها( دولتی و خصوصی) در استان خراسان شمالی"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشکده تربیت بدنی دانشگاه غیرانتفاعی شمال.##
Ballaard, M. Gray, M. Reilly, J. Noggle, M. (2009). "Correlates of video game screen time among mles: body, physical activity and other media use". Eating behaviors, 10(2): pp 161-167.##Gbarowski, M. (2013). "Ambush Marketing in Poland before the 2012 European Football Championship". Journal of Entrepreneurship management and Innovation (JEMI), 9(1): pp 157-172.##Huda, H. (2001). "Investor’s opinions about sports marketing in Bahrain". The sport Journal, 4(4):pp 22-27.## James, J., Pyun, Y. (2010). "Attitude toward advertising through sport: A theoretical framework", Sport management review, 14: pp 33-41.##Matthew L., NerileeHing, S.G. (2011). "Gambling on sport sponsorship: A conceptual Framework for research and regulatory review", Sport Management Review, 14: pp 246-257.##Meenaghan, T., Shiply, D. (1999). "Media Effect in Commercial Sponsorship", Journal of Marketing, 33:3/4, pp 328-347.##Strelize B. (2005). "Relationships in sport sponsorship: a marketing perspective". Unpublished doctoral degree dissertation. University of Johannesburg, pp 21-45.##