اسعدی، محمود (1391). مجله جهانی رسانه. دوره 7، شماره 2، شماره پیاپی 14. صص124-158.
حیدریان میرزایی، احمد؛ آتشبار، شوکت؛ ازم، فاطمه؛ نادریان جهرمی، مسعود؛ سلطان حسینی، محمد (1393). "تحلیل محتوای برنامههای ورزشی صدا و سیما با تأکید بر مؤلفههای ورزشی". مدیریت ارتباطات در رسانههای ورزشی. سال دوم، شماره پیاپی 6. صص30-40.
دادگران، سید محمد (1386). "مبانی ارتباط جمعی". انتشارات فیروزه، تهران.
روشندل اربطانی، طاهر (1386)." تبیین جایگاه رسانههای همگانی در نهادینه کردن ورزش همگانی در کشور". حرکت.
صفایی نژاد، قاسم (1394). "تأثیر فرهنگ، ارزشها و هنجارهای اجتماعی بر مدیریت راهبردی رسانه". نشریه مدیریت رسانه، شماره 11. صص 17-30.
قاسمی، حمید؛ مظفری، امیرمحمد و امیرتاش، علی محمد (1386). "توسعه ورزش از طریق تلویزیون در ایران". پژوهشی در علوم ورزش، شماره 17. صص 131-148.
مرادی، مهدی؛ هنری حبیب و احمدی، عبدالحمید (1390). "بررسی نقش چهارگانه رسانههای ورزشی در توسعه فرهنگ ورزش همگانی". نشریه مدیریت ورزشی، ش 9.
Crawford, G. (2004). "Consuming sport: Fans, cultures and sport". Oxon: Rutledge, pp174.
Greenwood, R. & Hinnigs, R. (1996). "Understanding radical organizational change, bringing together the old and new instritutionalism". Academy of Management Review, Vol. 21, No. 4.
Houben G., Lenie K.,Vanhoof K., (1999). "A knowledge-based SWOT-analysis system as an instrument for strategic planning in small and medium sized enterprises", Decision Support Systems, pp 125–135.
Jackson, J. (1991). "Mass participation in physical recreation", Journal of recreation, Vol 49.
Kangas J., Kurtila M., Kajanus M., Kangas A., (2003). "Evaluating the management strategies of a forestland estate-the S-O-S approach", Journal of Environmental Management, pp 349–358.
Lull, J. (2000). "Media, communication, culture". Cambridge: Polity press.
Marwat, M.; Waseem, M.; Khattak, H.; Abbas,A.; Bi Bi, I. (2014). "Mass Media and Promotion of Sport (Historical Perspectives)". Asian Journal of Social Sciences & Humanities, Vol. 3(3).pp 157-165.
Mull R, Kathryn F, Bayless G, Ross CM, Jamieson LM. (1997). "Recreational sport management". Human Kinetics. 3nd Ed.No. 3.
Nohrstedt, Stig A. (2005). "Media Reflexivity in the War on Terror. Three Swedish Dailies and the Iraq War’, in Nohrstedt, Stig A. & Ottosen, Rune (eds.) Global War – Local Views”". Media Images of the Iraq War. Goteborg, Nordicom. p 26.
Trail, G & James, J. (2001). "The motivation scale for sport consumption: Assessment of scale's psychometric properties". Journal of sport behavior, 24(1), pp 108-127.
http://dpp.irib.ir
http://www.sadafnews.ir