احمدپور، مولود (1389). "نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند تصمیم گیری مدیران سازمانهای ورزشی"، پایاننامة کارشناسی ارشد، دانشگاه علامه طباطبایی.
افرازه، عباس (1386). "مدیریت دانش و فناوری اطلاعات دانشکدة مهندسی صنایع"، دانشگاه صنعتی امیرکبیر.
پزشکیراد، غلامرضا؛ علیزاده، ندا؛ و زمانی میاندشتی، ناصر (1389). "بررسی عوامل مؤثر بر نگرش کارشناسان سازمان ترویج و آموزش کشاورزی وزرات جهاد کشاورزی نسبت به تسهیم دانش در سازمان"، مجله پژوهشات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، شماره2، صص 49- 41.
حمیدی، کوروش (1386). "مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش"، دانشگاه رازی کرمانشاه، انتشارات دایرة سفید،. ص 246.
رجببیگی، مجتبی؛ ربیعی، علی؛ حسینی، محمد؛ وابطینژاد، علی (1388). "بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت دانش در موسسه آموزشی عالی علمی ـ کاربردی جهاد کشاورزی"، فصلنامه پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، شماره 8، صص 58-49.
شریف زاده، فتاح؛ و بودلایی، حسن (1387). "مدیریت دانش در سازمانهای اداری، تولیدی و خدماتی"، چاپ اول، تهران، انتشارات جهاد دانشگاهی.
عباسی، محمدرضا؛ مکی، منوچهر (1389). "ضرورت نوآوری در اجرای برنامههای مدیریت دانش و مدیریت فناوری اطلاعات در ایران"، فصلنامة تخصصی پارک و مراکز رشد، شمارة 24 ، صص 12-2.
عزیزی، شهریار؛ اسدنژاد، مهدی (1389). "بررسی و مقایسة ابعاد مدیریت دانش بین سازمانهای دولتی و خصوصی"، نشریة مدیریت فناوری اطلاعات، شماره 4، صص 110-99.
قاسمی، منوچهر؛ رشمه، جواد؛ معماری، ناصر (1389). "بررسی رابطه ابعاد مدیریت دانش با کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی، در منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی". اولین همایش سراسری مدیریت دانش در سازمانهای آموزشی ـ دانشگاه آزاد اسلامی واحد محلات.
کلانتری، خلیل (1389). "پردازش و تحلیل دادهها در پژوهشات اجتماعی ـ اقتصادی با نرم افزارspss "، چاپ چهارم، تهران، نشر فرهنگ صبا.
گودرزی، محمود؛ ابوترابی، مجتبی (1387). "ارتباط فناوری اطلاعات و ارتباطات با مدیریت دانش مدیران ستادی سازمان تربیتبدنی"، اولین همایش ملی تخصصی مدیریت ورزشی، دانشگاه آمل.
مشکینی، اصغر؛ قلیچ لی، بهروز (1386). "مزیت رقابتی: تبیین نقش سرمایه فکری و سرمایه اجتماعی"، مجله مدرس علوم انسانی، شماره 52، صص 260-233.
موحدی، محمد مهدی؛ معتمدی، مجید؛ و کتال، علی (1390). "بررسی نقش فناوری اطلاعات بر عملکرد شرکت ارتباطات سیار استان تهران"، فصلنامه مدیریت، سال هشتم، شماره 21، صص 78-67.
Baylor, A. and Ritchie, D. (2002). “What factors facilitate teacher skill,teacher morale, and perceived stduent learning in technology – usingclassrooms?” Computers and Educ. 39 (4). PP: 395-414.
Brelade, S & Chris, H. (2001). “How human resources can influence knowledge management”. Launch ISSUE, pp.30-33.
Darroch, J. (2005 ). “Knowledge management, innovation and firm performance”. Journal of Knowledge Management, 9 (3): 101-115.
Davenport T., and prusak, I (1998). “Working knowledge: How organizations manage what they know?”. Boston: Harward business school press.
Davenport, T. H. and L. Prusak (2000). “Working knowledge: how oranizations manage what they know”. Boston, MA. Harvard business school.
Dolan, S.L., Garcia, S., Cabezas, C., Tzafrir, S.S (2008). “Predictors of Quality of Work Life and Poor Health among Primary Health- Care Personnel in Catalonia: Evidence based on Cross-sectional, retrospective and longitudinal design”, International Journal of Health Care Quality Assurance, 21, 2.
Duff, A. (2006). “Information society studies”. London: rutledge.
Hismanoglu, M. (2011). “The integration of information and communication technology into current ELT coursebooks: a critical analysis”. Procedia social and behavioral sciences, PP: 37-45.
Hollsopple C.W. (2005), “The inseparability of modern knowledge management and computer based Technology”, Journal of Knowledge Management, VOL.9 NO.1 2005, PP.42- 52
Jashapara, A (2003). “Cognition, culture and competition: an empirical test of the learning organization”, Learning Organization, 10(1): 31 – 50.
Kandasamy, I., Sreekumar, A (2009). “WRKLFQUAL: A Tool for Measuring Quality of Work Life”, Research and Practice in Human Resource Management, 17(1): 59-70
Lau, R (2000). “Quality of Work Life and Performance”, International Journal of Service Industry management, 11(5): 422-437.
Madadi, Y. Iravani, H. and Nooghabi, S. (2011). “Factors effective on familiarity and usage of information and communication technology (ICT) university college of agriculture and natural resource”. University of Tehran, Iran.
Neels, C.J. and Johnson, D. (2010). “Information management as an enabler of knowledge managemtn maturity: a sough African perspective”. International journal of information management. Vol. 30, PP: 57-67.
Nonaka, I., konno, R (2000). SECI, BA and leadership: a unified model of dynamic knowledge creation, long range planning, 33(1): 5–34.
Procedia social and behavioral sciences, Vol. 15, PP: 3625-3632.
Scarbrough, H & Jacky, S. (2001). “Explaining the diffusion of knowledge management: the role of fashion. British Journal of Management, Vol.12, PP. 3-12 .
Simon, P.F (2005). “The New Productivity Challenge”. Harvard Business Review, pp: 69-70.
Sherif, K., and Xing, B. (2006). “Adaptive processes for knowledge creation in complex systems: the case of a globall IT consulting firm”. Information and management, Vol. 43, No. 4, PP: 530-540.
Turban, E, Mclean, E & Wetherbe, J. (2004). “Information technology for management transforming organizations in the digital economy. 4th edition, John Wiley & Sons.
Wang, E., Klein, G. and Jiang, J. J. (2007). “IT support in manufacturing firms for a knowledge management dynamic capability link to performance”. International journal of production research, Vol. 45. No. 11. PP: 2419-2434.
Wu. W.W. and Lee, Y. (2007). “Selecting knowledge management strategies by suing analytic network process”. Expert system with applications. www.sciencedirect.com. Vol. 32, No. 2, PP: 841-847.