با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقد و بررسی کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی

مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سردار محمدی؛ بهنام عاشقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 مرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64981.1651

چکیده
  بازاریابی در ورزش و سازمان‌های ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه در اکثر دانشگاه‌های کشور گرایش بازاریابی ورزشی تدریس می‌شود ازاین‌رو هر کتابی بخواهد تلاش خود را معطوف به تخصصی‌سازی این امر سازد شایسته نقد و بررسی می‌باشد. هدف پژوهش حاضر نقد کتاب «مدیریت بازاریابی ورزشی» می‌باشد، کتاب مورد نظر، تألیف فراهانی و ...  بیشتر