با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تحولی بر راهبردهای مرتبط با درآمدزایی باشگاه فوتبال استقلال و پرسپولیس

محمد زارع آبندانسری؛ نسرین عزیزیان کهن؛ فاطمه رضاپور

دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 40-55

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.58660.1524

چکیده
  هدف پژوهش حاضر؛ ارائه راهبردهای کاربردی جدید به منظور سودآوری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با بکارگیری از ظرفیت‌های درآمدهای رسانه‌ای و تبلیغاتی، درآمدهای تجاری و درآمدهای مدیریتی بود. روش پژوهش به صورت کیفی و بر اساس نظریه داده بنیاد می‌باشد. جامعه آماری پژوهش اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در گروه مدیریت ورزشی و مدیریت ...  بیشتر

تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی

رسول نظری؛ ارغوان نوربخشیان

دوره 2، شماره 3 ، خرداد 1394، ، صفحه 41-48

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، تحلیل رابطه مهارت های ارتباطی با استقرار شبکه مدیریتی کلارک در بین مدیران ورزشی بود. از این رو تحقیق حاضر بر اساس هدف کاربردی، از نظر ماهیت همبستگی و از نظر اجرا پیمایشی بود. جامعه آماری این پژوهش مدیران سازمان های ورزشی استان اصفهان بودند که 140 نفر از مدیران ورزشی به صورت تصادفی طبقه ای به عنوان نمونه آماری انتخاب ...  بیشتر

رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی

رسول نظری؛ مجید طحانی

دوره 2، شماره 1 ، آبان 1393، ، صفحه 51-58

چکیده
  هدف پژوهش بررسی رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی می باشد. پژوهش از نوع توصیفی، همبستگی بود که به روش میدانی انجام شد. جامعه آماری شامل مدیران ورزشی شهرستان اصفهان به تعداد 200 نفر بود. تعداد 127 نفر  از مدیران با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای بر اساس فرمول کوهن(2000) به عنوان نمونه در نظر گرفته شد. ابزار جمع آوری ...  بیشتر