با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اعتبار سنجی ابزار تحقیق
تحلیل ساختار عاملی پرسش نامه شهرت تأثیرگذاران ورزشی رسانه های اجتماعی از دیدگاه مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام

رامین ایرجی نقندر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 تیر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70176.1828

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش تحلیل ساختار عاملی پرسشنامه شهرت تأثیرگذاران ورزشی رسانه های اجتماعی از دیدگاه مخاطبان شبکه اجتماعی اینستاگرام بود. روش پژوهش از نوع توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف از نوع توسعه ای بوده که به شکل میدانی اجرا شده است. جامعه آماری این پژوهش را کاربران ورزشی دنبال کننده ده تن از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی در داخل ...  بیشتر