با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تحلیل تطبیقی سیاستهای رسانه ای ورزش کشور با عملکرد رسانه ها در ترویج ورزش بانوان ایران

سارا کشکر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70727.1851

چکیده
  همسویی سیاستهای رسانه ای با عملکرد رسانه های جمعی در پوشش دادن ورزش بانوان، بر توسعه و بهبود کیفیت آن نقش دارد. روش انجام این تحقیق آمیخته اکتشافی متوالی بود. در بخش کیفی از روش تحلیل محتوای کیفی گزارشها و اخبار رسانه ای مبتنی بر مصاحبه با مسئولین ورزش کشور با بهره برداری از روش تحلیل مضمون استفاده شد و بر این اساس تعداد 83 گزارش رسانه ...  بیشتر