با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تدوین استراتژی های بازاریابی فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران با رویکرد فناوری ارتباطات و تبلیغات

پریا عزیزی؛ فرشاد امامی؛ نازنین راسخ

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 آبان 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59896.1550

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تدوین استراتژی های بازاریابی فدراسیون کاراته با رویکرد فناوری ارتباطات و تبلیغات با استفاده از روش‌ آمیخته اجرا شده است. این پژوهش به لحاظ هدف کاربردی است که به روش توصیفی- تحلیلی و به شکل میدانی انجام شده است. جامعه آماری این تحقیق را روسا، نواب رئیس و مسئولین کمیته های فدراسیون کاراته، اساتید مدیریت ورزشی، خبرگان ...  بیشتر