با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
طراحی مدل نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فعالیت ورزشی در اوقات فراغت ایران

سینا فلاحتی؛ مینا حکاک زاده؛ محمد پوررنجبر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 10 دی 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65193.1663

چکیده
  هدف این پژوهش طراحی مدل نقش رسانه‌ها در نهادینه‌سازی فعالیت ورزشی در اوقات فراغت ایران با رویکرد مدل‌سازی ساختاری تفسیری بود. پژوهش حاضر از نوع کیفی است. در ابتدا با استفاده از تحلیل مضمون، مضامین پایه، سازمان‌دهنده و فراگیر شناسایی و در ادامه، مدل ساختاری تفسیری، ترسیم گردید. جامعه پژوهش حاضر در دو بخش تحلیل مضمون و ساختاری تفسیری ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
ارائه مدل برخط سازی برنامه‌های منتورینگ در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش

حمید محسنی سربندی؛ اکبر آفرینش خاکی؛ طیبه زرگر؛ معصومه شهبازی؛ شیوا آزاد فدا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.66705.1718

چکیده
  هدف از این پژوهش، ارائه برخط سازی برنامه‌های منتورینگ در معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش می‌باشد. روش پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد تماتیک می باشد. جامعه آماری شامل دو بخش منابع انسانی (اساتید، معلمان، مدیران و ...) و منابع اطلاعاتی (کتاب‌ها، مقالات، اسناد، رسانه‌ها و ...) بود. نمونه‌گیری به تعداد قابل کفایت و با روش قضاوتی ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
طراحی مدل جامعه برندی ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت

مجتبی قربانی آسیابر؛ حمید قاسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69929.1823

چکیده
  پژوهش حاضر به‌منظور طراحی مدل جامعه برند(ورزشی) به‌عنوان ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت و با روش ترکیبی با رویکرد متوالی اکتشافی انجام شد. به‌منظور دستیابی به اهداف پژوهش در مرحله اول جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کیفی و در مرحله دوم، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کمی صورت گرفت، جامعه موردبررسی این تحقیق در بخش کیفی مشتمل ...  بیشتر