با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
طراحی مدل معماری رسانه‌ای اثرگذار در توسعه ورزش زنان ایران با تأکید بر نقش فناوری‌های نوین

پرتو رستمی ابوسعیدی؛ محسن منوچهری نژاد؛ محمد پوررنجبر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 بهمن 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.71446.1873

چکیده
  چکیده هدف از این پژوهش، طراحی مدل معماری رسانه‌ای اثرگذار در توسعه ورزش زنان ایران با تأکید بر نقش فناوری‌های نوین بود. تحقیق از نوع کیفی با رویکرد تحلیل مضمون انتخاب شد. جامعه آماری تحقیق حاضر، شامل شامل اساتید مدیریت ورزشی، اساتید حوزه رسانه، مدیران و مسئولان سازمان‌های متولی ورزش زنان (وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و ...  بیشتر

رسانه های ورزشی
تحلیل محتوا و بررسی مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی ایران

طوبی بیگ محمدی؛ بهنام عاشقی؛ مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سمر عطا جافر

دوره 11، شماره 1 ، مهر 1402، ، صفحه 47-61

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63720.1615

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، توصیف و بررسی و تحلیل محتوای مقالات مرتبط با مدیریت ورزش زنان در نشریات علمی‌پژوهشی بود. جامعه پژوهش شامل مقاله‌های موجود در پایگاه‌های داده (سیویلیکا، مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، زدنی، مگ‌ایران، مجلات نور، پورتال جامع علوم انسانی، پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام) ...  بیشتر

تحلیل گفتمان ورزش زنان در ایران

محمدصادق افروزه؛ زهرا نیکنام شیری؛ آمنه مهری

دوره 9، شماره 2 ، بهمن 1400، ، صفحه 19-1

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.57816.1510

چکیده
  توسعه ورزش زنان گامی به سوی توسعه ملی است. علاوه بر این به علت تاثیر ورزش زنان بر زندگی خانواده و اجتماع بیشتر مورد توجه دولت و مردم قرار گرفته است. هدف از این پژوهش بررسی گفتمان اصلی مدیران ورزشی در حوزه ورزش زنان بود. تحقیق از نوع توصیفی بود که با تحلیل کیفی و با رویکرد تحلیل گفتمان از سخنرانی و مصاحبه‌های 34 نفر از مدیران ارشد در حوزه ...  بیشتر