با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان برنامه‌های ورزشی

محمدحسن فردوسی؛ سید رضا موسوی

دوره 11، شماره 4 ، مرداد 1403، ، صفحه 153-167

https://doi.org/10.30473/jsm.2023.66784.1723

چکیده
  این پژوهش با هدف تعیین تأثیر سواد رسانه‌ای بر سواد بدنی مخاطبان ورزشی انجام شد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی و از نوع پیمایشی بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه مخاطبان شهر اراک بود که برنامه‌های ورزشی شامل استانی و ملّی را از رسانه‌های مختلف اعم از تلویزیون، مجلات، ...  بیشتر