با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مدل کیفی تجارت الکترونیک محصولات ورزشی کشور

فاطمه ظهرابی؛ رضا صابونچی؛ حمید فروغی پور

دوره 8، شماره 3 ، فروردین 1400، ، صفحه 41-50

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.47342.1337

چکیده
  هدف پژوهش شناسایی عوامل و راهکارهای مؤثراستقرار تجارت الکترونیک در تولید کالاهای ورزشی کشور و ارائه مدل تحلیلی است.تحقیق از نظر هدف کاربردی و به‌صورت کیفی و با استفاده از انجام مصاحبه‌های عمیق انجام گرفت. روش پژوهش، گراندد تئوری (نظریه داده بنیاد) است.جامعه آماری شامل 17 نفر از اساتید و صاحب‌نظران مرتبط با بازاریابی ورزشی و 11 نفر ...  بیشتر