وحید بخشعلیپور؛ سیاوش خداپرست سرشکه؛ مرتضی رضایی صوفی
دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، ، صفحه 73-80
چکیده
استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات میتواند، منجر به توسعه مهارتهای مورد نیاز در دانشجویان شود و تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر به کارگیری شاخصهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفههای مهارتهای ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان انجام شد. تحقیق از نوع کاربردی و بر حسب اهداف تحقیق، از نوع توصیفی-پیمایشی ...
بیشتر
استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات میتواند، منجر به توسعه مهارتهای مورد نیاز در دانشجویان شود و تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر به کارگیری شاخصهای فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفههای مهارتهای ارتباطی در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان انجام شد. تحقیق از نوع کاربردی و بر حسب اهداف تحقیق، از نوع توصیفی-پیمایشی مقطعی بود. 151نفر از دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاههای پیام نور استان گیلان جامعه آماری مورد نظر را تشکیل دادند. گردآوری اطلاعات به روش پرسشنامهای و ابزارهای مورد استفاده در این تحقیق از اعتبار و روایی مناسب برای اجرای پژوهش برخودار میباشند. تجزیه و تحلیل دادهها در بخش آمار توصیفی، میانگین و انحراف استاندارد و در بخش آمار استنباطی از آزمونهای کولموگروف اسمیرنوف، تی تک نمونه، روش همبستگی پیرسون، تی مستقل، در نرمافزار اس پی اس اس نسخه 23 استفاده شد. سطح معناداری آزمونها نیز P .