با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران

معصومه کلاته سیفری؛ معصومه محمدی

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 31-46

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52734.1410

چکیده
  هدف از انجام این پژوهش بررسی اثر برنامه نود برآمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتبال ایران است. این پژوهش از نوع تحقیقات اکتشافی بوده و دارای ماهیت کیفی است. در این پژوهش از روش نظریه داده بنیاد و رویکرد گلیزری، از این رویکرد استفاده شد. جامعه پژوهش مستندات انجام شده در حیطه پژوهش، مربیان، بازیکنان و داوران لیگ برتر فوتبال ایران و نیز اساتید ...  بیشتر

پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی

رسول نظری؛ الهام عندلیب

دوره 6، شماره 2 ، دی 1397، ، صفحه 89-98

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.40099.1260

چکیده
  هدف از انجام تحقیق حاضر پیش‌بینی جذب مشتریان از طریق عناصر آمیخته بازاریابی با تأکید بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در باشگاه‌های خصوصی بود. پژوهش حاضر از نوع تحقیق کاربردی است. جامعه آماری کلیه مشتریان باشگاه‌های خصوصی بودند. با استناد به فرمول کوکران سقف نمونه آماری یعنی تعداد 384 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. به منظور گردآوری ...  بیشتر

بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی

سلمان جعفری؛ بهرام اکبری؛ ثنا محمد علیزاد رفیع

دوره 5، شماره 1 ، آذر 1396، ، صفحه 15-26

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهر تبریز بود. روش پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی بود. جامعه‌ی آماری پژوهش حاضر شامل کلیه مدیران ارشد (مدیرعامل، مدیر فروش و مدیر مالی) شرکت‌های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی شهرستان تبریز بود و نمونه تحقیق هم تعداد ...  بیشتر