با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران

یعقوب بدری آذرین؛ سجاد پاشایی؛ وحید حافظی؛ حسن فاتح

دوره 5، شماره 3 ، خرداد 1397، ، صفحه 15-26

چکیده
   در ابتدای هزاره سوم، جهان ورزش دوران جدیدی را تجربه می‌کند. باشگاه ­های‌های موفق همواره به دنبال به­ کارگیری روش­‌ها و ابزارهای نوین به‌عنوان مزیت­ های رقابتی و جهت نیل به توسعه و بهبود مستمر هستند. یکی از این ابزارها مدیریت ارتباط با مشتری است که با توسعه فن‌­آوری و ارتباطات، امروزه به‌عنوان مدیریت ارتباط مشتری الکترونیک ...  بیشتر