با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت‌های غیر دولتی شهرستان تبریز

سلمان جعفری؛ علی محمدی؛ جواد آزمون

دوره 3، شماره 2 ، اسفند 1394، ، صفحه 32-41

چکیده
  هدف از اجرای این تحقیق بررسی تاثیر اسپانسرینگ ورزشی بر ارتباطات بازاریابی شرکت های غیر دولتی شهرستان تبریز بود. روش پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی بود و جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه شرکت های غیر دولتی(خصوصی) شهرستان تبریز می باشد. برای نمونه تحقیق هم از روش سرشماری استفاده گردید، یعنی کل جامعه به عنوان نمونه تحقیق انتخاب شدند. جهت ...  بیشتر