با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تحلیل نقش رسانه ها در توسعة مشروعیت اخلاقی در نظام حقوقی ورزشی ایران

محسن قلی پور؛ سیروس احمدی؛ غلامرضا خاکساری

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.68238.1769

چکیده
  هدف از این پژوهش، تحلیل نقش رسانه‌ها در توسعه مشروعیت اخلاقی در نظام حقوقی ورزشی ایران می‌باشد. روش پژوهش از نوع کیفی و با رویکرد تحلیل مضمون می‌باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل خبرگان آشنا با رسانه‌ها، مشروعیت اخلاقی و نظام حقوقی ورزش ایران می‌باشد که شامل اساتید دانشگاهی (حداقل دو پژوهش در زمینه متغیرهای پژوهش)، حقوقدانان ورزشی ...  بیشتر