با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران(مطالعه موردی: تیم فوتبال پرسپولیس)

عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ مجتبی قاسمی سیانی؛ آکو ابراهیم فقی محمود

دوره 8، شماره 2 ، بهمن 1399، ، صفحه 103-115

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.50380.1370

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی نقش تعدیل‌کنندگی استفاده از اینستاگرام در رابطه بین درگیری با تیم، وابستگی و وفاداری هواداران بود. روش تحقیق پژوهش حاضر توصیفی–همبستگی بوده و جامعۀ آماری شامل کلیۀ دانشجویان هوادار تیم فوتبال پرسپولیس در دانشگاه کردستان بودند که420 نفر از آنها به‌عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. از پرسشنامه‌های ابعاد درگیری ...  بیشتر