با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی؛ رویکرد داده بنیاد

حسین محمدی جامع؛ شهاب بهرامی؛ حمید قاسمی؛ حسین عیدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59202.1539

چکیده
  هدف از این پژوهش تدوین الگوی کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی بود. رویکرد پژوهش کیفی و مبتنی بر روش نظریه داده بنیاد بود. جامعه آماری پژوهش خبرگان علمی و اجرایی آگاه به موضوع بود که از طریق مصاحبه های عمیق به شکل هدفمند و به روش گلوله برفی با 12 نفر به اشباع نظری منجر شد. روایی و اعتبار مصاحبه ها توسط مصاحبه‌شوندگان مورد بررسی ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
طراحی مدل جامعه برندی ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت

مجتبی قربانی آسیابر؛ حمید قاسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69929.1823

چکیده
  پژوهش حاضر به‌منظور طراحی مدل جامعه برند(ورزشی) به‌عنوان ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت و با روش ترکیبی با رویکرد متوالی اکتشافی انجام شد. به‌منظور دستیابی به اهداف پژوهش در مرحله اول جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کیفی و در مرحله دوم، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کمی صورت گرفت، جامعه موردبررسی این تحقیق در بخش کیفی مشتمل ...  بیشتر

تحلیل محتوای برترین کتب با ژانر ورزشی

امین سلیمی؛ مینا ملائی؛ حمید قاسمی

دوره 8، شماره 4 ، تیر 1400، ، صفحه 59-70

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.54532.1443

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی برترین کتب با ژانر ورزشی در دنیا و تحلیل محتوای آن بود. روش تحقیق این پژوهش از نوع کمی، از لحاظ استراتژی توصیفی، از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها اسنادی می باشد که برای اجرای آن از روش تحلیل محتوا استفاده شد. بر این اساس سایت کتاب فروشی آمازون به عنوان نمونه پژوهش انتخاب شد. جامعه آماری شامل کلیه کتاب‌های ...  بیشتر