با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش

عارفه قنبری فیروزآبادی؛ سارا کشکر؛ غلامعلی کارگر

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 79-88

چکیده
  هدف از این تحقیق بررسی نقش ترویج رسانه‌ای در گرایش بانک‌های کشور به حمایت مالی از ورزش بود. روش تحقیق کیفی و مسیر اجرای آن از طریق مصاحبه و با استفاده از روش تحلیل تماتیک بود. جامعه‌ی این تحقیق را مسئولین حوزه حمایت مالی بانک‌های دولتی و خصوصی کشور که دارای حمایت مالی ورزشی بوده‌اند (19 بانک) و در پست‌های مختلف در بخش‌های بازاریابی، ...  بیشتر