با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی

مسعود فریدونی

دوره 5، شماره 4 ، شهریور 1397، ، صفحه 79-88

چکیده
  هدف اصلی­ از پژوهش حاضر بررسی مدل تأثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات باشگاه­ های بدن‌سازی شهر تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با توجه به موضوع و اهداف پژوهش، جزء پژوهش­ های توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل تمامی استفاده‌کنندگان از مراکز ورزشی و تندرستی شهر تهران بودند که ...  بیشتر

بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت های رسانه های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران

معصومه کلاته سیفری؛ مسعود فریدونی

دوره 4، شماره 4 ، شهریور 1396، ، صفحه 15-22

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی مدل تأثیر ابعاد فعالیت­های رسانه­های جمعی بر گرایش به ورزش همگانی در شهر تهران بود. این پژوهش ازنظر هدف، کاربردی و با توجه به ماهیت موضوع و اهداف پژوهش، جزی پژوهش­های توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کلیه استفاده‌کنندگان از مراکز ورزشی و تندرستی شهر تهران بودند که جهت نمونه‌گیری ...  بیشتر