با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی؛ رویکرد داده بنیاد

حسین محمدی جامع؛ شهاب بهرامی؛ حمید قاسمی؛ حسین عیدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 21 مرداد 1400

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.59202.1539

چکیده
  هدف از این پژوهش تدوین الگوی کسب وجهه بین‌المللی از طریق موفقیت های ورزشی بود. رویکرد پژوهش کیفی و مبتنی بر روش نظریه داده بنیاد بود. جامعه آماری پژوهش خبرگان علمی و اجرایی آگاه به موضوع بود که از طریق مصاحبه های عمیق به شکل هدفمند و به روش گلوله برفی با 12 نفر به اشباع نظری منجر شد. روایی و اعتبار مصاحبه ها توسط مصاحبه‌شوندگان مورد بررسی ...  بیشتر

اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری

نگار قلی پور؛ محمد خبیری؛ حسین عیدی

دوره 7، شماره 3 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 43-54

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.43129.1292

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی اثر هم‌هویتی برند بر بشارت برند تیم‌های فوتبال در شبکه‌های اجتماعی با نقش میانجی وفاداری است.جامعه آماری پژوهش دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد و تعداد نمونه 350 نفر بود. برای دستیابی به اهداف پژوهش پرسش‌نامه هویتی با برند اسکالاس و بتمن (2003)، هم‌هویتی با سازمان آلجشیمر (2005)، هم‌هویتی با جامعة ...  بیشتر