با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد ورزشی (مطالعه موردی: رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس)

عبدالحمید زیتونلی

دوره 9، شماره 1 ، آبان 1400، ، صفحه 87-102

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.55512.1465

چکیده
  هدف از این تحقیق تحلیل عوامل موثر بر دلبستگی مکانی گردشگران و تبلیغات شفاهی مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری گنبد کاووس بود. این پژوهش از نوع توصیفی- همبستگی است. 324 نفر به عنوان نمونه آماری به صورت تصادفی ساده از بین گردشگران حاضر در رویداد ورزشی اسبدوانی گنبدکاووس در پاییز سال 1398 انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه های استاندارد ...  بیشتر

مطالعه کارآمدی دوره های یادگیری الکترونیکی در دانشگاه پیام نور

عبدالحمید زیتونلی؛ مرتضی رضایی صوفی

دوره 4، شماره 1 ، آذر 1395، ، صفحه 50-57

چکیده
  هدف از این پژوهش مطالعه کارآمدی دوره های آموزش الکترونیکی در دانشگاه پیام نور از دیدگاه دانشجویان مدیریت ورزشی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه مورد مطالعه، دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی در دانشگاه پیام نور بودند. حجم نمونه شامل 84 نفر از دانشجویان مدیریت ورزشی بودند که به صورت هدفمند و غیر تصادفی انتخاب شدند. ...  بیشتر