با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان محصولات ورزشی در کشور ایران

رزگار پورمعروف؛ علی افروزه؛ محمد پورکیانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 خرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.70871.1853

چکیده
  در مطالعه حاضر برای توضیح رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی از طریق اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده که در رسانه‌های اجتماعی با آن آشنا شده بودند، از مدل AIDA (توجه، علاقه، میل و قصد رفتاری) و TAM (مدل پذیرش فناوری) استفاده شد؛ بنابراین هدف پژوهش، تأثیر رسانه‌های اجتماعی بر فرایند به‌کارگیری اپلیکیشن‌های خرید واقعیت افزوده توسط مشتریان ...  بیشتر