با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
شناسایی عوامل مؤثربرتولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش

نفیسه نقیبی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 دی 1402

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69151.1794

چکیده
  چکیده: پژوهش حاضر با هدف شناسایی عوامل مؤثر بر تولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش اجرا گردید. روش پژوهش از نوع آمیخته (کیفی-کمی) بود. جامعه آماری تحقیق حاضر بر مبنای روش نمونه‌گیری هدفمند و گلوله برفی، در جهت شناسایی مؤلفه‌های مؤثر بر تولید محتوای دیجیتال در صنعت ورزش، از خبرگان و کارشناسان حوزه‌های رسانه و بازاریابی دیجیتال، کارشناسان ...  بیشتر