با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
طراحی مدل جامعه برندی ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت

مجتبی قربانی آسیابر؛ حمید قاسمی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 22 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69929.1823

چکیده
  پژوهش حاضر به‌منظور طراحی مدل جامعه برند(ورزشی) به‌عنوان ابزاری برای ارتقاء سرمایه اجتماعی در مدیریت و با روش ترکیبی با رویکرد متوالی اکتشافی انجام شد. به‌منظور دستیابی به اهداف پژوهش در مرحله اول جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کیفی و در مرحله دوم، جمع‌آوری و تحلیل داده‌های کمی صورت گرفت، جامعه موردبررسی این تحقیق در بخش کیفی مشتمل ...  بیشتر