با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
نقش رسانه ها در گرایش زنان به ورزش و فعالیت‌بدنی

مهرداد محرم زاده؛ محمد زارع آبندانسری؛ ابوالفضل آریج

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71270.1864

چکیده
  رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه ورزش بانوان دارند و این امر در صورتی محقق می‌شود که نگرش فرهنگی نسبت به زنان و ورزش بانوان در رسانه و جامعه حمایت شود، لذا هدف از انجام این پژوهش بررسی نقش رسانه‎ ها در گرایش زنان به ورزش و فعالیت‌بدنی می‌باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و به روش کیفی با استفاده از رویکرد پدیدارشناسی توصیفی (شیوه کلایزی) ...  بیشتر