با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تاثیر سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکردشغلی با تأکید بر نقش میانجی توانمندسازی کارکنان در ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

صهیب احمدی؛ شیرین زردشتیان

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 103-118

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.42894.1287

چکیده
  هدف این تحقیق بررسی ارتباط سبک رهبری خدمتگزار بر بهبود عملکرد کارکنان با توجه به نقش میانجی توانمندسازی می باشد. جامعه‌ی آماری تحقیق تمامی کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه (228 نفر) بودند که طبق جدول گرجسی و مورگان 140 نفر به صورت تصادفی به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند.ابزار مورد استفاده تحقیق،سه پرسشنامه استاندارد رهبری ...  بیشتر

نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری (E-CRM) در چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی

داود مودی؛ جعفر خوشبخی؛ جواد قاسمی روشناوند

دوره 6، شماره 1 ، آبان 1397، ، صفحه 53-62

https://doi.org/10.30473/jsm.2018.30915.1187

چکیده
  هدف از این تحقیق بررسی نقش مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری با چابکی سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی است. روش این تحقیق توصیفی- همبستگی و جامعه آماری پژوهش 120 نفر از کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی را شامل می‌شود که پرسشنامه این پژوهش را تکمیل کردند. برای تحلیل داده­ ها از آزمون­ های کلموگروف-اسمیرنف، ...  بیشتر