با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
ارائه مدل ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رفتار مشتریان فروشگاه‌های ورزشی با میانجی گری سواد ارتباطی

یوسف جمال رحیم؛ فروغ محمدی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 تیر 1404

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.71210.1862

چکیده
  هدف اصلی تحقیق حاضر ارائه مدل ارتباط بازاریابی رسانه‌های اجتماعی با رفتار مشتریان فروشگاه‌های ورزشی با میانجی گری سواد ارتباطی بود. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع توصیفی – همبستگی می‌باشد که به شیوه میدانی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش کلیه مشتریان فروشگاه‌های ورزشی شهر بغداد می‌باشند که تعداد آنها نامحدود می‌باشد. ...  بیشتر

نقش عوامل بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر تصویر و آگاهی برند با میانجی‌گری درگیری کاربران صفحات اجتماعی برند ورزشی (موردمطالعه: شبکه اجتماعی اینستاگرام)

عبدالله روزفراخ؛ حسین منصوری؛ مرتضی محمدی؛ میثم صادقی

دوره 9، شماره 4 ، تیر 1401، ، صفحه 1-14

https://doi.org/10.30473/jsm.2021.56080.1479

چکیده
  هدف پژوهش بررسی مؤلفه‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی بر درگیری، تصویر و آگاهی از برند می‌باشد. 320 نفر از کاربران صفحات اجتماعی برندهای ورزشی مورد مطالعه قرار گرفتند. پژوهش حاضر باروش توصیفی – همبستگی انجام شد. ابزار اندازه‌گیری پرسشنامه چنگ و همکاران (2019)، اسلام و همکاران (2018)، لانگارو و همکاران (2018) بود. از معادله ساختاری روش ...  بیشتر