با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
نقد و بررسی کتاب «مدیریت بازاریابی ورزشی»

مهرعلی همتی نژاد طولی؛ سردار محمدی؛ بهنام عاشقی

دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 113-129

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64981.1651

چکیده
  بازاریابی در ورزش و سازمان‌های ورزشی از اهمیت زیادی برخوردار است و امروزه در بیشتر دانشگاه‌های کشور گرایش بازاریابی ورزشی تدریس می‌شود؛ ازاین‌رو هر کتابی که تلاش خود را به تخصصی‌سازی این امر معطوف کند، شایسته نقد و بررسی است. هدف پژوهش حاضر، نقد کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی بود. این کتاب تألیف فراهانی و قربانی قهفرخی است که در سال ...  بیشتر