با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی: با تاکید بر نقش فضای مجازی

مهدی رسولی؛ رسول آزادی

دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.61215.1574

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تدوین الگوی توسعه کسب و کارهای نوپای ورزشی، با تاکید بر نقش فضای مجازی انجام گرفته است. این پژوهش دارای رویکرد کیفی می‌باشد و از روش نظریه داده بنیاد اشتراس و کوربین استفاده شده است. روش جمع‌آوری داده‌ها مصاحبه‌های عمیق با 11 نفر از اساتید و صاحبان استارت‌‌آپ‌های ورزشی پس از رسیدن به حد اشباع نظری بود. روایی ابزار ...  بیشتر