با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعۀ بازاریابی لیگ برتر کشتی ایران

فرزاد خراسانی ساسی کلومی؛ معصومه کلاته سیفری؛ مرتضی دوستی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 75-89

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62868.1597

چکیده
  این پژوهش با هدف تأثیر محیط تکنولوژی بر توسعه بازاریابی در لیگ برتر کشتی ایران انجام شد. جامعه پژوهش شامل 16 نفر از مسئولان، کشتی­گیران، مدیران هیئت‌کشتی، مربیان و اسپانسرها بود. روش نمونه­گیری هدفمند و دردسترس بود. ابزار جمع‌آوری داده‌ها مصاحبه نیمه‌ساختاریافته و بررسی ادبیات پژوهش بود. مجموعه کدها و مفاهیم طی کدگذاری باز جمع‌آوری ...  بیشتر

مهارت های ارتباطی در ورزش
ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی

سیده مریم نقیب حسینی؛ سید عماد حسینی؛ فرشاد امامی

دوره 10، شماره 4 ، تیر 1402، ، صفحه 90-103

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.62682.1595

چکیده
  امروزه تغییرات اساسی در رابطه با ابزارها و استراتژی­ های استفاده‌شده توسط خواص ورزشی برای برقراری ارتباط با مشتریان از طریق رسانه ­های اجتماعی، مشاهده شده است. هدف پژوهش حاضر ارائة الگوی پارادایمی تأثیر شبکه‌های اجتماعی بر ایجاد کسب‌وکارهای ورزشی و ارائة مدل پارادایمی بود. پژوهش حاضر براساس هدف از نوع تحقیقات بنیادی بود و برحسب ...  بیشتر