با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه ها

مریم خواجه صالحانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان؛ حسن خجسته باقرزاده؛ شیوا آزادفدا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63013.1603

چکیده
  هدف از این تحقیق تدوین الگوی ساختاری تفسیری توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانهها بود. روش تحقیق حاضر گراندد تئوری با رویکرد چارمز یا رویکرد ساختاری - تفسیری بود. شاخص های توسعه ورزش دانشجویی از طریق رسانه شناسایی و با الگوی ساختاری تفسیری اقدام به طراحی مدل شد. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه کارشناسان ورزش دانشگاه‌ها، اساتید مدیریت ...  بیشتر

شناسایی راهبردهای موثر بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تربیت بدنی و ورزش وزارت آموزش و پرورش

محسن معادی؛ علیمحمد صفانیا؛ ابوالفضل فراهانی؛ حمید قاسمی؛ علی اصغر دورودیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آذر 1401

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.65375.1668

چکیده
  داشتن الگوی بازاریابی ارتباطی یکپارچه از ایجاد هزینه‌های اضافی، نگرش‌های نادرست، سرمایه‌گذاری‌های بی‌هدف در حوزه‌هایی که اثر معنا-داری بر عملکرد و ذینفعان آنها ندارد پیش‌گیری می‌نماید. پژوهش حاضر با هدف شناسایی و اعتباریابی راهبردهای موثر بر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تربیت بدنی و ورزش آموزش و پرورش انجام شده است. روش تحقیق ...  بیشتر

تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام

علی اصغر دورودیان؛ حمید قاسمی؛ سنا حیدریان

دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 56-64

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.54160.1436

چکیده
  هدف کلی تحقیق، تحلیل محتوای پرمخاطب‌ترین کانال‌های ورزشی ایرانی شبکه اجتماعی تلگرام بود.این پژوهشاز نظر استراتژی توصیفی، از نظر مسیر اجرا تحلیل محتوا واز منظر جمع آوری داده به شکل کتابخانه‌ای انجام شد.جامعه آماری سه کانال پرطرفدار ورزشی با معیار عضویت بیش از ۸۰ هزار دنبال کننده بود. کانال‌‌های سایت ورزش۳ با حدود ۷۳۰ هزار عضو، ...  بیشتر