با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی ایران

محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهدی جهانگیری؛ مریم فریدفتحی

دوره 11، شماره 2 ، دی 1402، ، صفحه 15-32

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.63888.1619

چکیده
  تحقیق حاضر با هدف ارائه مدل تدوین مدل یکپارچگی ارتباطات در زنجیره‌ تأمین خدمات ورزش همگانی ایران انجام گرفت. پژوهش حاضر با استفاده از طرح نظام‌مند نظریه داده‌بنیاد و برمبنای رویکرد نگاشت شناختی فازی انجام شد. نمونه‌گیری به‌صورت نظری و گلوله‌برفی بود و با مصاحبه‌های عمیق و نیمه ساختاریافته با 18 نفر از متخصصان صنعت ورزش، ورزش همگانی ...  بیشتر

نقش ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش (مطالعه‌ی موردی: هیأت تنیس روی میز استان آذربایجان شرقی)

محمدرسول خدادادی؛ حوریه دهقانپوری؛ مهدی صادری

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 89-102

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.41853.1274

چکیده
  هدف تحقیق حاضر، تعیین تأثیر ارتباطات رسانه‌ای و تبلیغات مؤثر در جذب حامی مالی برای ورزش تنیس‌روی‌میز استان آذربایجان‌شرقی می‌باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، و از نظر ماهیت توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی است. جامعه‌ی آماری تحقیق، کلیه‌ی متخصصین مدیریت ورزشی، متخصصین حوزه‌ی رسانه و نیز اعضای هیأت ورزش تنیس روی‌میز استان ...  بیشتر