با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
نقش شبکه های اجتماعی در هویت تیمی هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر ایران با نقش میانجی کنترل فساد تیمی

ایوب سوری؛ شهرام شفیعی؛ حسین براخاص

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 آذر 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.71968.1895

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش شبکه های اجتماعی در هویت تیمی هواداران تیم‌های فوتبال لیگ برتر ایران با نقش میانجی کنترل فساد تیمی بود. این پژوهش از نوع کمی و رویکرد آن از نوع همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه هواداران تیم های فوتبال لیگ برتر بود. حجم نمونه با استفاده از رویکرد هایر و همکاران برابر 270 برآورد شد و برای حصول اطمینان ...  بیشتر

طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران

شهرام شفیعی؛ محمد صادق افروزه؛ حکیمه افروزه

دوره 6، شماره 3 ، اردیبهشت 1398، ، صفحه 39-50

https://doi.org/10.30473/jsm.2019.43367.1296

چکیده
  سواد اطلاعاتی در توسعه توانمندی‌های اطلاعاتی جامعۀ دانشگاهی مؤثر است، بنابراین هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل سواد اطلاعاتی دانشجویان مدیریت ورزشی دانشگاه‌های ایران متناسب با حیطه کاری و پژوهشی این دانشجویان می‌باشد. پژوهش حاضر از نوع هدف کاربردی و از نظر روش همبستگی است. که ابزار تحقیق شامل پرسش‌نامه نیمه‌محقق‌ساخته، با تأیید ...  بیشتر

طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت

امین رحیمی پردنجانی؛ رحیم رمضانی نژاد؛ شهرام شفیعی

دوره 5، شماره 2 ، اسفند 1396، ، صفحه 29-40

چکیده
  این پژوهش باهدف ارائه مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه­ های خصوصی ورزشی شهر رشت انجام گرفت. روش پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود که به شکل میدانی اجرا شد. جامعه آماری پژوهش، کلیه مشتریان باشگاه­ های خصوصی شهر رشت بودند که از طریق نمونه­ گیری خوشه­ ای از همه مناطق 10 گانه شهر رشت انتخاب شدند. از مناطقی که ...  بیشتر

بررسی محتوای وب سایت منتخبی از فدراسیون ورزش‌های ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس

شهرام شفیعی؛ مرتضی رضایی صوفی؛ حکیمه افروزه

دوره 3، شماره 3 ، خرداد 1395، ، صفحه 35-41

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش تجزیه و تحلیل وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های همگانی و مقایسه آن با سایر فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از معیار سیلبرگ اس ام آر تی و اکشن فور هلس می باشد.روش شناسی: روش پژوهش توصیفی ـ تحلیلی می‌باشد. نمونه‌ها به صورت هدفمند و در دسترس بودند که وب‌سایت‌های فدراسیون‌های ورزش همگانی، فوتبال، والیبال، بسکتبال، ...  بیشتر