دوره 11 (1403-1402)
دوره 10 (1402-1401)
دوره 9 (1401-1400)
دوره 8 (1400-1399)
دوره 7 (1399-1398)
دوره 6 (1398-1397)
دوره 5 (1397-1396)
دوره 4 (1396-1395)
دوره 3 (1395-1394)
دوره 2 (1394-1393)
دوره 1 (1393-1392)
نویسنده = مرجان صفاری
تعداد مقالات: 3
تحلیل شبکه اجتماعی ذینفعان رویدادهای بزرگ ورزشی: مطالعهای بر المپیک ریو 2016 و توکیو 2020
دوره 10، شماره 1 ، مهر 1401، ، صفحه 17-28
چکیده
با ورود رسانههای اجتماعی، شبکههای اجتماعی آنلاین نیز به عنوان یکی از جدیدترین مباحث مدیریتی مورد توجه قرار گرفته است. شبکههای اجتماعی در ترویج و گردش اطلاعات رویدادهای بزرگ ورزشی نقش مهمی بازی میکنند. با توجه به این مسئله، هدف تحقیق حاضر بررسی و مقایسه نحوه ترویج بازیهای المپیک ریو 2016 و توکیو 2020 در رسانههای اجتماعی است. ... بیشترکارکرد رسانههای اجتماعی در طرفداری ورزشی: کاوشی در دیدگاههای طرفداران بعد از الکلاسیکو
دوره 7، شماره 2 ، دی 1398، ، صفحه 95-109
چکیده
امروزه با توسعه رسانههای اجتماعی، گرایش طرفداران به بیان عقاید و نظرات خود بیشتر از پیش میشود. از سویی، با ظهور رسانههای اجتماعی طی دهه گذشته سرعت و محدوده ارتباطات و تعامل بین افراد و سازمانها در سراسر دنیا تغییر کرده است. ازاینرو هدف تحقیق حاضر بررسی مصرف رسانهای و رفتار آنلاین طرفداران ورزشی بعد از بازی الکلاسیکو با ... بیشترکنکاشی در کاربستهای نظریههای ارتباطات در حوزه ورزش: تحلیل مضمون صفحه اینستاگرام با تمرکز بر نظریه استفاده و رضایتمندی
دوره 3، شماره 4 ، شهریور 1395، ، صفحه 45-58