با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
مهارت های ارتباطی در ورزش
ارائه الگوی بازآفرینی برند ورزشی از طریق ارتباطات با رویکرد آمیخته

مهدی سلیمی؛ امیرحسین لباف

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 شهریور 1404

https://doi.org/10.30473/jsm.2025.74890.1985

چکیده
  چکیده هدف از پژوهش حاضر، ارائه الگویی برای بازآفرینی برند ورزشی از طریق ارتباطات در بستر صنعت ورزش ایران بود. این مطالعه با رویکرد آمیخته (کیفی-کمی) انجام شد. در بخش کیفی از روش نظریه داده‌بنیاد با رویکرد گلیزر و شیوه مدل‌سازی استفاده شد. داده‌ها از طریق مصاحبه‌های عمیق نیمه‌ساختاریافته با ۱۸ نفر از مدیران رسانه و ارتباطات، مدیران ...  بیشتر