با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
روابط عمومی ورزشی
تحلیل ارتباط بین اخلاق حرفه‌ای و سلامت سازمانی با نقش میانجی رسانه‌های اجتماعی در بین مدیران و کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان کرمانشاه

همت‌الله بسطامی؛ علی کریمی؛ علی احمدی؛ حسام الدین علی دوستی؛ مهدی حریری

دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 19-33

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64531.1639

چکیده
  یکی از متغیرهای مهم در سازمان‌ها، اخلاق حرفه‌ای کارکنان است. ترویج اخلاق حرفه‌ای در سازمان‌ها با تأکید بر یکی از مهم‌ترین تحولات در دنیای امروز یعنی رسانه‌های اجتماعی، نه‌تنها محیط بانشاط و مساعدی را برای افزایش بهره‌وری می‌آفریند، بلکه نقش مؤثری در دستیابی به سلامت سازمانی به‌عنوان یکی از نمودهای تعالی سازمان دارد. روش پژوهش ...  بیشتر