با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
مدلیابی اثر رسانه ها و شبکه های اجتماعی بر گرایش شهروندان شهر کلات نادر به ورزش همگانی با نقش واسطه ای فناوری اطلاعات

حکیم بکری زاده؛ همت اااه بسطامی؛ حسین نادرپور دربندی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 خرداد 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.69572.1815

چکیده
  مقاله حاضر با هدف مدلیابی اثر رسانه ها و شبکه های اجتماعی بر گرایش شهروندان شهر کلات نادر به ورزش همگانی با نقش واسطه ای فناوری اطلاعات انجام شد. روش پژوهش، توصیفی از نوع همبستگی با مدل معادلات ساختاری بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مردان و زنانی است که در فضاها و مکانهای ورزشی همگانی شهر کلات نادر مشغول به ورزش بودند که به منظور تعیین ...  بیشتر