با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تبلیغات در ورزش
تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی‌ بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده

حسن خورسندی؛ احسان اسداللهی؛ شهریار خرازیان

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 30 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.68725.1783

چکیده
  برندهای ورزشی همواره بدنبال روش‌های اثربخش تبلیغاتی در رسانه‌ها برای کنترل رفتار خرید مصرف‌کنندگان می‌باشند، لذا هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر شخصیت‌های تبلیغاتی در رسانه‌های اجتماعی بر آگاهی از برندهای ورزشی با هدف ایجاد قصد خرید در مصرف‌کننده بود. روش پژوهش از نظر ماهیت و هدف از نوع کاربردی و از منظر روش تحلیل داده‌ها از نوع ...  بیشتر