با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانه‌ای بر ایجاد و توسعۀ حکمرانی خوب در ورزش ایران

بهاره نکونام؛ ابوالفضل فراهانی

دوره 11، شماره 3 ، اردیبهشت 1403، ، صفحه 1-18

https://doi.org/10.30473/jsm.2022.64937.1649

چکیده
  هدف پژوهش حاضر، طراحی الگوی پارادایمی شفافیت رسانه‌ای بر ایجاد و توسعه حکمرانی خوب در ورزش ایران بود. روش پژوهش از نظر راهبرد، کیفی و اکتشافی بود که به روش گراندد تئوری با رویکرد اشتراوس و کوربین و با هدف کاربردی-توسعه‌ای انجام شد. ابزار پژوهش، مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته و برگه‌های کدگذاری باز، محوری و انتخابی محقق‌ساخته بود ...  بیشتر