با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
رسانه های ورزشی
تأثیر پاداش در گیمیفیکیشن بر لذت و قصد خرید مصرف‌کنندگان ورزشی در فیس بوک

زهرا عسگری گندمانی؛ حسین اکبری یزدی؛ حمید رودباری؛ روح الله عسگری گندمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 اردیبهشت 1403

https://doi.org/10.30473/jsm.2024.68408.1775

چکیده
  هدف از این مطالعه کاربردی، بررسی تأثیر بازی‌وارسازی برنامه‌های ورزشی بر قصد خرید مصرف‌کنندگان است. که برای این منظور، از ارزیابی شناختی، برای پیش‌بینی تأثیر لذت مصرف‌کنندگان از بازی ورزشی بر قصد خرید آن‌ها استفاده شد. مطالعه پیمایشی حاضر از پرسشنامه الکترونیکی پنج ارزشی لیکرت که شامل؛ 3 سوال برای لذت(کیم و لی، 2013؛ ونکاتش و گوسین، ...  بیشتر