با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران
تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری (ISM)

بهزاد ایزدی؛ علیرضا زارع

دوره 8، شماره 1 ، مهر 1399، ، صفحه 55-70

https://doi.org/10.30473/jsm.2020.52281.1403

چکیده
   هدف این پژوهش تدوین چارچوب بومی برون سپاری تبلیغات تجاری در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد مدل‌ ساختاری تفسیری بود. پژوهش حاضر به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ نحوه گردآوری داده‌ها از نوع پژوهش‌های میدانی بود. با عنایت به هدف اصلی، روش انجام پژوهش روش کیفی (نظریه داده‌بنیاد) بود. جامعه آماری در این پژوهش شامل خبرگان ...  بیشتر