با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران

آ

  • آمیخته بازاریابی بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 15-26]

ا

  • ابرار ورزشی مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 27-36]

  • ابزارهای پیوستگی بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 37-49]

  • ادارات ورزش و جوانان شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-62]

  • اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 41-52]

  • ایران تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 49-62]

  • ایران ورزشی مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 27-36]

  • ارتباط مشتریان طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • استان اردبیل شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-62]

  • استانداردسازی ابزار اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-88]

  • اسطوره بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-67]

  • افراد معروف ورزشی بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-67]

  • الگوی ون‌لیون بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 27-38]

  • اینترنت بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 15-26]

ب

  • بارت بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-67]

  • بازخوردی بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-80]

  • باشگاه های ورزشی طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • باشگاه ورزشی بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 15-26]

  • برنامه ورزشی نود بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 37-49]

  • برند ورزشی تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 63-76]

  • بعدباور رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • بعدعمل رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • بلیت الکترونیکی بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 15-26]

ت

  • تبلیغات نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 79-88]

  • تبلیغات اینترنتی ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 79-88]

  • تبلیغات بازرگانی بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-67]

  • تبلیغات دهان به دهان اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-88]

  • تیتر بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 27-38]

  • تحصیلات تکمیلی مطالعه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی منطقه جنوب شرق [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • تحلیل گفتمان تلویزیون و توسعه ورزش؛ مطالعه ای با رویکرد نظریه گفتمان [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 53-62]

  • تحلیل گفتمان انتقادی بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 27-38]

  • تحلیل محتوا مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 27-36]

  • تحلیل محتوا تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 49-62]

  • تربیت بدنی بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-80]

  • تربیت‌بدنی بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 69-77]

  • ترویج رسانه‌ای نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 79-88]

  • تعهد سازمانی ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 39-48]

  • تلویزیون تلویزیون و توسعه ورزش؛ مطالعه ای با رویکرد نظریه گفتمان [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 53-62]

  • توسعه تلویزیون و توسعه ورزش؛ مطالعه ای با رویکرد نظریه گفتمان [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 53-62]

ح

  • حمایت مالی نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 79-88]

خ

  • خدمات ورزشی اعتباریابی و روایی سنجی ابزار سنجش پرسشنامه تبلیغات دهان‌به‌دهان در ورزش [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 77-88]

  • خدمات ورزشی ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 79-88]

د

  • دانشجو اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 41-54]

  • دانشجویان تربیت بدنی مطالعه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی منطقه جنوب شرق [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • دانشگاه جنوب شرق مطالعه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی منطقه جنوب شرق [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • دولی و لوینسون بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 37-49]

ر

  • رسانه نقش ترویج رسانه‌ای درحمایت مالی بانک‌ها از ورزش [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 79-88]

  • رسانه ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 39-48]

  • رسانه ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 79-88]

  • رسانه ها تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 63-72]

  • رسانه‌های جمعی رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • رسانه‌های ورزشی بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 69-77]

  • رضایت شغلی ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 39-48]

  • رضایت مشتری مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 63-78]

  • رفتار مشتریان طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • رفتار مصرف کننده تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 63-76]

  • رفتارهای خرافی رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • روابط معنایی بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 37-49]

  • روزنامه‌نگاری ورزشی بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 69-77]

  • روزنامه‌های ورزشی بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 27-38]

س

  • سرمایه اجتماعی ارائه مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • سواد اطلاعاتی اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 41-54]

  • سواد اطلاعاتی مطالعه سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تربیت بدنی منطقه جنوب شرق [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 29-40]

  • سواد رسانه‌ای اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 41-54]

ش

  • شاخص اچ تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 49-62]

  • شرکت مجید تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 63-72]

  • شرکت‌های حمایت‌کننده مالی بررسی نقش اینترنت برآمیخته بازاریابی شرکت های حمایت‌کننده مالی از باشگاه‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 15-26]

  • شنودی بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-80]

  • شهر‌آورد بررسی تیترهای خبری شهرآوردهای پرسپولیس و استقلال از دیدگاه تحلیل گفتمان انتقادی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 27-38]

ع

  • عدالت سازمانی ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 39-48]

  • علم‌سنجی تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 49-62]

  • علوم ورزشی اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 41-54]

  • علوم ورزشی تحلیل علم سنجانه ی مقالات پژوهشگران علوم ورزشی ایران در آی.اس.آی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 49-62]

ف

  • فدراسیون مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 89-100]

  • فیزو مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 89-100]

  • فناوری اطلاعات شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-62]

  • فناوری اطلاعات و ارتباطات بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-80]

  • فوتبال رابطه نقش رسانه های جمعی و بروز رفتارهای خرافی بین بازیکنان فوتبال [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • فوتبال بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 15-26]

ق

  • قابلیت کارآفرینی اثر سواد رسانه ای بر قابلیت‌های کارآفرینی با نقش میانجی سواد اطلاعاتی در دانشجویان علوم ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 41-54]

  • قصد خرید تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 63-72]

ک

  • کارکنان ارتقای تعهدسازمانی کارکنان رسانه‌های ورزشی از طریق نقش میانجی گری عدالت سازمانی و رضایت شغلی [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 39-48]

  • کارمند تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 41-52]

  • کیفیت خدمات الکترونیکی بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 15-26]

  • کیفیت خدمات الکترونیکی مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 63-78]

  • کیفیت رابطه دوستانه تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 41-52]

  • کلامی بررسی تاثیر به کارگیری شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات با مولفه‌های مهارت‌های ارتباطی (مطالعه موردی در دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور استان گیلان) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 73-80]

گ

  • گفتگوهای زنده بررسی تحلیلی گفتگوهای زنده برنامه ورزشی براساس نظریة پیوستگی دولی و لوینسون (2001) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 37-49]

ل

  • لوازم ورزشی مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 63-78]

م

  • مدیر تحلیل کیفیت روابط دوستانه در سازمان‌های ورزشی (موردمطالعه: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 41-52]

  • مدیران ورزشی ارائه مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 15-26]

  • مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 63-78]

  • مدل ساختاری بررسی تأثیر نقش میانجی گری کیفیت خدمات الکترونیکی بلیت‌فروشی بر عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی لیگ برتر فوتبال ایران [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 15-26]

  • مشتریان ارائه مدلی از تاثیر عوامل تبلیغات اینترنتی بر تمایل به استفاده از خدمات ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 79-88]

  • مشتریان الکترونیکی مطالعه رابطه رضایتمندی مشتری با مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی با توجه به نقش میانجی کیفیت خدمات الکترونیکی (موردمطالعه، مشتریان الکترونیکی سایت‌های اینترنتی، فروش کالای ورزشی) [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 63-78]

  • معادلات ساختاری تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 63-72]

  • مهارت‌های ارتباطی ارائه مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • مهارت‌های روانی ارائه مدل اثر مهارت‌های روانی بر مهارت‌های ارتباطی و سرمایه اجتماعی مدیران ورزشی [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 15-28]

  • موانع شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات در ادارات ورزش و جوانان استان اردبیل [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 51-62]

ن

  • نشانه‌شناسی بازنمایی ستاره ورزشی در تبلیغات بازرگانی تلویزیونی (نشانه‌شناسی تبلیغات شامپو «کلیر» و روغن‌موتور «کاسپین») [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 55-67]

  • نظریه گفتمان تلویزیون و توسعه ورزش؛ مطالعه ای با رویکرد نظریه گفتمان [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 53-62]

  • نقد کتاب بررسی و نقدکتاب خبرنگاری و روزنامه‌نگاری ورزشی [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 69-77]

  • نگرش مشتریان تحلیل تأثیر رسانه ها بر نگرش مشتریان نسبت به نام تجاری و قصد خرید (مطالعه موردی: شرکت تولیدکننده پوشاک ورزشی مجید) [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 63-72]

و

  • وابط بین الملل مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 89-100]

  • ورزش معلولین مقایسه وضعیت پوشش انواع رشته‌های ورزشی معلولین و غیر معلولین در دو روزنامه ایران ورزشی وابرار ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1397-1396، صفحه 27-36]

  • ورزش های دانشگاهی مقایسه وضعیت روابط بین الملل فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ایران با کشورهای منتخب [دوره 5، شماره 4، 1397-1396، صفحه 89-100]

  • وفاداری مشتریان طراحی مدل رفتار مشتریان از طریق کیفیت و ویژگی ارتباطی در باشگاه های خصوصی ورزشی شهررشت [دوره 5، شماره 2، 1397-1396، صفحه 29-40]

ه

  • هویت اجتماعی برند تأثیر پذیرش هویت اجتماعی با استفاده از برندهای معتبر ورزشی خارجی بر رفتارمصرفی مشتریان [دوره 5، شماره 3، 1397-1396، صفحه 63-76]